Garance bezplatného vrácení zboží
Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete.
Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží?
- Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
- Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.
Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@cukrarskepotreby.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8 do 16 na tel 315 315 613.
My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístekem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu.
Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři.
V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:
PNM International s.r.o.
Závodní 540/51
735 06 Karviná
Tel pro kurýra/poštu: 315 315 613
Zásilky nezasílejte jako dobírka, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.