Nákupní košík 0ks - 0 Kč

Váš nákupní košík neobsahuje žádné zboží.


Newsletter

Zaškrtnutím souhlasíte, že zaznamenáme nezbytné údaje potřebné k zaslání na míru sestavené nabídky, jako jsou například výrobky a novinky, které by vás mohly zajímat, slevy a akční nabídky a podobně. Svůj souhlas můžete kdykoli snadno odvolat.

 

Přihlašte se k odběru novinek, slev a akcí, další zajímavosti také najdete, když se přihlásíte na naše stránky na Facebooku.

Jste spokojeni s naší nabídkou a službami? Ohodnoťte nás na Zboží.cz

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

Děkujeme.

Doprava


V našem eshopu zasíláme zboží kurýrní službou PPL nebo GLS. Je také možné vyzvednout si objednávku osobně v síti Zásilkovna nebo v našem centrálním skladu v Karviné.

Poštovné, balné nebo dopravné - ceny jsou kalkulovány v závislosti s vybraným způsobem platby, váhou balíku a způsobu dodání. Vaše cena se vám ukáže v košíku. 

Objednáváte-li zboží, které může díky klimatickým podmínkám (HORKO) podléhat zkáze nebo znehodnocení (tuky, drobné čokoládové tvary a pod.), nemusí být z naší strany (i když je na skladě) odesláno ihned, ale až po skončení veder. Spěcháte-li na ně, prosím kontaktujte nás, abychom mohli dohodnout další postup. Děkujeme za pochopení.

Těžké zásilky

Odběrná místa Zásilkovny akceptují balíky pouze do 10 kg. Těžší balíky (do 30 kg na kus) lze zasílat službou PPL nebo na odběrná místa PPL Parcel servis. 

Další informace

U PPL kurýrní služby je doručení obvykle nejpozději do dvou dnů, ve většině míst ČR i dříve. Zásilky odesíláme každý pracovní den dopoledne a odpoledne, objednávky zaslané do 12 hodin odesíláme často ještě týž den. Prosím sledujte svou schránku a telefon, pokud vás kurýr nezastihne, vhodí vám zde lístek s číslem zásilky. Současně vás bude obvykle informovat na telefonní číslo, které jste vložili při registraci. V případě, když nenajdete v balíku fakturu, vyžádejte si ji prosím na mailu eshop@cukrarskepotreby.cz, bude vám zaslána elektronicky.

Zasílání v případě vyšších teplot (nad 28 °C) nebo naopak při teplotách pod nulu, může být u některých teplotně citlivějších produktů omezeno do doby, než tomu klimatické podmínky umožní.

Další variantou je osobní odběr. Ten je možný ve skladu Karviné, případně po dohodě na jiném místě v Ostravě.

Osobní odběr Karviná

Vaši objednávku lze po telefonické dohodě vyzvednout a uhradit v hotovosti v Karviné na adrese:

PNM International s.r.o.

U1 - Průmyslový park Karviná

Závodní 540/51

735 06 Karviná - Nové Město

Provozní doba po - pá 8 - 14 hod

Jak zaplatit za objednávku?

Platbu za objednávku lze provést několika způsoby. Nejčastější je dobírka, kdy zboží hradíte kurýrovi při převzetí zásilky v hotovosti, kurýr obvykle akceptuje i platební kartu. Druhá varianta je platba převodem na účet u FIO banky či RB banky - pokyny přichází v sumáři objednávky mailem. Platit lze také platební kartou on-line, a to prostřednictvím zabezpečené platební brány Comgate. 



Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.